Αποστολέας Θέμα: Νεοσύλλεκτος και άσχετος  (Αναγνώστηκε 11061 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Σίμος Φ.

• Δεκανέας
  • *
Νεοσύλλεκτος και άσχετος
« στις: 26 Απριλίου, 2017, 15:53:47 »
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα! Γράφτηκα μόλις σήμερα το πρωί στο forum και όπως λέει ο τίτλος του θέματος είμαι νέος και άσχετος. Ζητάω συγγνώμη εκ των προτέρων αν έχει ξανασυζητηθεί κάτι απο τα παρακάτω που θα ρωτήσω. Θέλω να ασχοληθώ με το airsoft, όπως τα περισσότερα αγόρια έτσι κι εγω εχω απο μικρός τρέλα με τα όπλα και το airsoft (είμαι 21 ετών παρεμπιπτώντος), μου ανεβάζει την αδρεναλίνη μόνο και μόνο στη σκέψη. Έχω πληροφοριθεί οτι δεν υπάρχουν συγκεκριμένα μέρη για προπόνηση εκτος απο εκείνα που διοργανώνονται τα παιχνίδια. Σχετικά με αυτό λοιπόν:
1) Πως μπορώ να δηλώσω συμμετοχή σε κάποιο παιχνίδι? Μπορώ να δηλώσω κατευθείαν πριν την έναρξη ή πρεπει να εχω δηλώσει απο πριν?
2) Πρέπει να είμαι σε κάποια ομάδα ή να έχω δική μου ομάδα?
3) Πως μπορώ να μπω σε κάποια ομάδα?
4) Μπορώ να παρακολουθησω κάποιο παιχνίδι χωρίς να συμμετέχω? Χρειάζομαι κάποιον εξοπλισμό για την προστασία μου σε αυτη την περίπτωση?
5) Κάθε πότε διοργανώνονται παιχνίδια? Μπορώ όταν δεν υπάρχει κάποιο παιχνίδι να προπονούμαι σε εκείνα τα μέρη?
Ευχαριστώ προαιρετικά για τις όποιες απαντήσεις και συγγνώμη για την μακρηγορία.

Αποσυνδεδεμένος GeorgeM

• Known as Captain Cannabis
  • Ανθυπασπιστής
  • *
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Νεοσύλλεκτος και άσχετος
« Απάντηση #1 στις: 08 Ιουνίου, 2017, 18:49:22 »
Καλησπέρα φίλε μου και καλωσόρισες στον κόσμο της αεροσφαίρισης!
Οι απαντήσεις που θα σου δώσω διαφέρουν κατά ελάχιστο από τόπο σε τόπο. Θα σου απαντήσω σύμφωνα με τους κανόνες του συλλόγου μου.